فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نخستين يادواره شهداي اصناف شهرستان دامغان گفت: شهداي ايران اسلامي شاگردان نمونه مكتب اميرالمؤمنين(ع) هستند كه معناي عميق غدير را با ولايت‌مداري خود به نمايش گذاشتند.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل خبرگزاري بسيج، سردار سيدمحمد تقي شاهچراغي در نخستين يادواره 49 شهيد سرافراز جامعه اصناف و بازاريان شهرستان دامغان كه در مهديه و مسجد صاحب الزمان اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: يكي از بارز‌ترين ويژگي‌هاي شهدا به عنوان سرداران اردوگاه معنوي دفاع مقدس ايمان راسخ است.

فرمانده سپاه استان سمنان خاطر نشان كرد: فرهنگ شهدا و دفاع مقدس برگرفته از مكتب الهي غدير و همچون دريايي مملو از صفات خوب انساني است كه هر كس به اندازه نياز و لياقت و شخصيتش از آن بهره مي‌برد.

سردار شاهچراغي كوچه و خيابانها و بازار و جامعه امروز را نيازمند جاري و ساري شدن بيش از پيش عطر ايمان دانست و اضافه كرد: متأسفانه در حال حاضر به اصل حياتي ايمان كم‌توجهي مي‌شود در حالي كه بسياري از ناهنجاري‌ها و بداخلاقي‌هاي امروز ناشي از بها ندادن و كمرنگ شدن ايمان و اعتقادات در جامعه است.

وي خاطر نشان كرد: شهر دامغان و تك‌تك شهرهاي كشورمان در گذشته و حال شاهد حضور مردان و زنان بزرگي بوده كه به صفت ايمان همواره الگوي ديگران هستند، همانا ايمان زندگي و جامعه انساني را متحول مي‌كند آن‌گونه كه پدران و مادران ما در دوران هشت سال حماسه حاضر مي‌شدند فرزندان خود را به راهي بفرستند كه بازگشت از آن نامعلوم بود و اين همه قدرتي جز ايمان، باوري عميق و تسليم در برابر رضاي خداوند نيست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) افزود: امروز ماهواره ابزاري در دست دشمن است كه با ده‌ها شبكه فارسي زبان تمام مقدسات، اعتقادات، خصلت‌هاي خوب انساني و اسلامي، ايمان و بنيان خانواده‌هاي ما را مورد هجوم قرار داده و مي‌خواهد از درون متلاشي كند حال آنكه در اين شرايط ايمان همان‌گونه كه رمز جاودانگي شهدا شده مي‌تواند رمز پيروزي و پايداري ما نيز باشد.

شاهچراغي با اشاره به اينكه يكي از موضوعاتي كه هيچ‌گاه در جبهه فراموش نمي‌شد اصل نماز و بالاخص نماز جماعت بود و چه بسيار شهيداني كه در قنوت و سجود به شهادت رسيدند، گفت: دفاع مقدس مملو از عاطفه بود؛ سيم‌خاردار، سنگر، توپ و تانك در حاشيه و اصل پيروي از ولايت، باورها و خصلت‌هاي خوب انساني و اقتداي پهلوانان حقيقي به علي(ع) بود.

وي با بيان اين مطلب كه بر اساس آمار در وصيت‌نامه قريب به 200 هزار نفر از شهداي كشورمان كه در ميدان جنگ به شهادت رسيده‌اند بيش از 800 هزار بار به امام و رهبري و حمايت از ولايت فقيه اشاره شده است، تأكيد كرد: دنيا و دشمنان رمز و پيام مقدس اين توجه و آمار شگفت را فهميده‌اند؛ اما متأسفانه هنوز در داخل كشور برخي حقيقت اين پيام را درك نكرده اند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , ,